Hjælp?
Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 13-02-07 08:08

Warning: mysql_query(): Access denied for user 'nikolajs12'@'localhost'
(using password: NO) in /home/www/alt-sjov.dk/flashfusion/flash.php on line
29

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in
/home/www/alt-sjov.dk/flashfusion/flash.php on line 29

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result
resource in /home/www/alt-sjov.dk/flashfusion/flash.php on line 30

hva betyder det helt præcist

Fra : Jesper Lützen

Dato : 13-02-07 08:26

On 13 Feb., 08:07, "Nikolaj Svendsen" <niko...@logtech.dk> wrote:
> [...]
>
> Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result
> resource in /home/www/alt-sjov.dk/flashfusion/flash.php on line 30

Warning # 2 og 3 skyldes sandsynligvis reelt warning #1. Når #1 er
rettet forsvinder de to andre dermed med en vis sandsynlighed.

#1 betyder at dit brugernavn ELLER password (som du har sat til
ingenting) er forkert. Hvis du bruger den kode direkte på et webhotel
er der med sikkerhed et specifikt brugernavn password du skal bruge,
og de oplysninger skal din web udbyder levere til dig. I dit tilfælde
er det sandsynligt at brugernavnet er noget i retning af alt_sjov_dk
eller noget der minder om.

Hvis du senere får brug for at poste warnings i den stil vil jeg
KRAFTIGT tilråde dig at sløre brugernavn og password inden du poster
det i en nyhedsgruppe, da du ellers lægger bruger/pass offentligt
tilgængeligt SAMMEN med forklaring på hvor det skal bruges. Det vil i
givet fald være en rigtig lækkerbidsken for enhver cracker.

Venlig hilsen

Jesper Lützen

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 13-02-07 08:45

Hmm kan ikke se nogen fejl i det her

$query = mysql_query("SELECT * FROM flash");
while($row = mysql_fetch_assoc($query))
{
echo $row['link'] . " - " . $row['titel'] . "<br/>";
}

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 13-02-07 08:45

nej hvor er jeg dum tror jeg har fundet problemet

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 13-02-07 08:48

Nu har jeg løst problemet det var fordi jeg kun havde connect til dben i en
get id

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-07 22:15

> Nu har jeg løst problemet det var fordi jeg kun havde connect til dben i
> en get id

Hvis jeg var dig ville jeg læse lidt op på php, og hvis du så skal spørge
her, så post en masse facts = hele scriptet, og de error koder der kommer ud
når du så display errors til på php serveren, osv osv..

Vi er jo ikke inde i dit hoved.. :o/

Mvh
Morten