Nokia 6610i
Fra : Tina

Dato : 10-02-07 00:54

Kan jeg overføre mine tlf.nr fra denne til en anden tlf - uden brug af kabel
(for et sådant har jeg ikke) ?

Fra : Henrik

Dato : 10-02-07 13:18

On 2007-02-10 00:54:22 +0100, "Tina" <Tina-news@ofir.dk> said:

> Kan jeg overføre mine tlf.nr fra denne til en anden tlf - uden brug af
> kabel (for et sådant har jeg ikke) ?

Hej Tina.

Uden at være en heks på nokia området, så plejer man at kunne sende
alle sammen med Bluetooth..

det gjorde jeg fra min gamle SE750 til min nye 610i

Henrik

Fra : Søren Fischer

Dato : 10-02-07 15:23

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:

> Hej Tina.
>
> Uden at være en heks på nokia området, så plejer man at kunne sende
> alle sammen med Bluetooth..

Nokia 6610i har ikke BT

Man kopierer sine kontakter over på SIM-kortet, og så er det et snuptag
at flytte SIM-kort over i den nye tlf, og kopiere fra SIM til tlf

Med venlig hilsen
Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 10-02-07 13:58

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> wrote in message
> Kan jeg overføre mine tlf.nr fra denne til en anden tlf - uden brug af
> kabel (for et sådant har jeg ikke) ?

Du kan jo kopiere dem fra telefonens hukommelse og over på simkortet, og så
flytte det til den anden telefon, og så på den kopiere dem fra simkortet og
over i telefonens hukommelse.
Ovenstående er selvfølgelig betinget af at du bruger telefonens hukommelse
til din telefonbog - hvis du i forvejen bruger simkortet, så er det jo bare
endnu nemmere.

mvh

Andreas M. Hansen