Opskrift på amerikanske bananpandekager
Fra : Helle

Dato : 11-02-07 09:33

Hej,

Jeg så en opskrift i denne uges Ude og Hjemme fra Hjerteforeningen på
Amerikanske bananpandekager.
Men jeg har ikke bladet selv. Jeg fik ikke skrevet opskriften ned, da jeg
sad hos frisøren, er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med den ?
Hjerteforeningen har den ikke på deres hjemmeside.

Pft
Helle

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 11-02-07 10:43

Helle skrev:

> Jeg så en opskrift i denne uges Ude og Hjemme fra Hjerte-
> foreningen på Amerikanske bananpandekager.

Google har en del forslag til opskrifter på amerikanske banan-
pandekager, mon ikke en af dem kan bruges?

· http://www.google.com/search?q=amerikanske+bananpandekager

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Tv-fri medielicensbetaler

Fra : Helle

Dato : 11-02-07 15:46

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse

> Google har en del forslag til opskrifter på amerikanske banan-
> pandekager, mon ikke en af dem kan bruges?

> [...]

Nej, det er den specifikke jeg var interesseret i.

/Helle

Fra : Tina

Dato : 11-02-07 13:48

"Helle" <noget@noget.nt> skrev i en meddelelse
> [...]
> sad hos frisøren, er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med den ?
> Hjerteforeningen har den ikke på deres hjemmeside.

Køb det selv...

Bladet koster knap 25 kr, og næste nummer af Ude og Hjemme udkommer på
onsdag. Tidligere numre kan bestilles gennem ens bladhandler, uden merpris.

Tina

Fra : Helle

Dato : 11-02-07 15:47

> [...]
>
> Bladet koster knap 25 kr, og næste nummer af Ude og Hjemme udkommer på
> onsdag. Tidligere numre kan bestilles gennem ens bladhandler, uden

Tak, det er jeg skam godt klar over. Har bare ikke lyst til at bruge 25 kr
på et blad for at få en opskrift, hvis der var en venlig sjæl her. Det er
måske ikke tilladt ??

/Helle

Fra : Max

Dato : 11-02-07 15:58

Hej Helle

> 25 kr på et blad for at få en opskrift, hvis der var en venlig sjæl
> her. Det er måske ikke tilladt ??

Jo, men strengt taget så er det jo det bladet lever af og hvis
du er så inetresseret i den opskrift, ja så er 25 kr. jo ikke
nogen herregård.

Ps: et lille tip kan være at udruste dig selv med en godt lille
digitalkamera, det er suveræn at have i tasken når man
falder over opskrifter og den slags hos venner og bekendte.
Det dur også fint på stedet hvor alle tilsyneladene læser
Se & Hør, nemlig hos frisøren :)

--
Mvh Max

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-02-07 15:47

On Sun, 11 Feb 2007 15:46:19 +0100
"Helle" <noget@noget.nt> wrote:

> Nej, det er den specifikke jeg var interesseret i.

hvad gjorde den speciel siden det skal være præcis den?

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk