Turen DK-Østrig
Fra : Galaxy

Dato : 09-02-07 15:38

Har nogen i gruppen for nylig kørt turen
Grænsen-Hamburg-Hannover-Braunschweig-Magdeburg-Halle-Munchen-Innsbruck for
nylig og kan komme med gode råd/oplysninger om vejarbejde eller lignende
trafikhindringer...

Blot om det ville være bedre at tage den "traditionelle" rute via
kasselbakkerne.....

Lars.

Fra : Dorthe

Dato : 12-02-07 18:36

"Galaxy" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lignende trafikhindringer...
>
> Blot om det ville være bedre at tage den "traditionelle" rute via

Jeg har aldrig kørt med bil til Østrig. Tager altid fly. Men med en GPS har
du meget hjælp. Jeg ved ikke, om alle gps kan gå ind og fortælle om
kødannelse og lign., den jeg har gør. Men, det eneste råd jeg kan komme med
er: Anskaf dig en GPS.
Og ha' så en god tur til Østrig!

Fra : Ole N

Dato : 13-02-07 09:03

> [...]
> lignende trafikhindringer...
>
> Blot om det ville være bedre at tage den "traditionelle" rute via

Se
http://www.trafikken.dk

Hvis du kører om natten tror jeg ikke der er trafikale problemer før du når
Østrig.

mvh
Ole