Minitur til Barcelona
Fra : Ejnar

Dato : 09-02-07 13:11

Hej gruppe,
Jeg skal have bestilt en minitur (3 overnatninger) i Barcelona som en
fødselsdagsgave til min kone. Jeg regner med at det skal være i påsken eller
i forlængelse af påsken i uge 15.
Er der forresten lukket i Barcelona i påsken? - Altså butikker og
restauranter, mener jeg.

Har I forslag til fly eller hoteller. Er det billigst at bestille fly og
hotel sammen eller hver for sig?
Jeg har set mig lidt varm på Hotel Continental
http://www.hotelcontinental.com/home_ramblas.htm , som er billig, med
morgenmad og ligger på Ramblaen. Er det ok hotel?

mvh Ejnar

Fra : Ejnar

Dato : 09-02-07 14:40

Jeg har set flybilletter i uge 15 hos KLM til 4980,- for 2 personer (fra
Billund) og så har jeg lige set RyanAir fra Århus til 670,-. Det er da en
forskel! Det er så til Girona, hvorfra jeg synes at kunne læse at der er bus
til Barcelona.
Er der nogen der har erfaring med Ryan til Barcelona (Girona) og forbindelse
til Barcelona.
mvh Ejnar

Fra : Anette

Dato : 11-02-07 01:18

Ejnar wrote:
> Er der nogen der har erfaring med Ryan til Barcelona (Girona) og
> forbindelse til Barcelona.

Ikke fra Barcelona - men omvendt fra Barcelona til Girona.
Der går et glimrende tog. Det tager ca 1 time - kan ikke huske prisen, men
de kører en gang i timen.

/ Anette

Fra : Kirsten & Ivan Kragh

Dato : 11-02-07 09:38

Hvordan er forbindelsen til omtalte tog fra/til Girona Airport?
Pft
Kragh

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Søren Faarborg

Dato : 11-02-07 19:45

Kirsten & Ivan Kragh wrote:
> Hvordan er forbindelsen til omtalte tog fra/til Girona Airport?

Kig her:
http://www.barcelona-tourist-guide.com/girona/girona-airport-barcelona.html
Der står vist alt, du har brug for at vide.
Brug gerne en time eller to på at gå en tur i Girona, det er en flot og
hyggelig gammel by.

/Søren