Pasta med spinat og kæmperejer
Fra : Padre

Dato : 10-02-07 16:56

Jeg kan ikke helt beslutte mig fom, om den kombination kan falde heldigt ud.
Er der nogen, der har et kvalificeret bud?

--

Padre
Inventor of the Plonkificator 3600 wih twin, strontium-enforced,

Fra : mcloud

Dato : 10-02-07 19:49

"Padre" <spirito_santo@deadend.yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke helt beslutte mig fom, om den kombination kan falde heldigt
> ud.
> Er der nogen, der har et kvalificeret bud?

Hej
Det kunne jeg da godt finde på ,men måske kombineret med en smule
gorgonzola sauce.
mvh mcloud

Fra : Padre

Dato : 11-02-07 12:00

"mcloud" <kim@kiras.dk> wrote in message

> Hej
> Det kunne jeg da godt finde på ,men måske kombineret med en smule
> gorgonzola sauce.

Spinat, rejer og gorgonzola? Det har jeg aldrig prøvet. Jeg kan godt se, at
dne salte gorgonzola matcher spinaten, men jeg ville frygte for at rejerne
ville forsvinde i den blanding, hvilket også var grunden til, at jeg var
lidtt tøvende overfor spinat/rejer.

Jeg endte med at laven en spinat/løgtærte og så stege rejerne og servere dem
ved siden af. Jeg svitsede dem i smør med en pæn mængde hvidløg, til sidst
hældte jeg en spiseskefuld af linghams chilisovs 2 spiseskefulde af soyasovs
over.