Tast på iBook
Fra : Martin Bech

Dato : 30-06-01 13:46

Hej!

Hvad skal tasten til højre for mellemrumstangenten på en iBook (300 MHz)
gøre godt for? (den med en vandret streg med et omvendt v under)

Hvis den ikke kan gøre noget nyttigt vil jeg meget hellere have den til
at virke som en ekstra æble-tast, men der er pudsigt nok ikke noget
dansk tastaturlayout i systemkufferten ?!? (OS9.1 DK)

Venlig hilsen Martin Bech

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 30-06-01 14:25

Hej.

Den tast du beskrive er "Enter". (ikke at forveksle med "Return" selv om de
tit har samme funktion....)

Du kan få en systemudvidelse der hedder "Shadow Keys". Med denne kan du
f.eks. lave selv samme tast om til "Æble". Du kan med dette program også
lave en "Delete" tast ved at holde f.eks. "shift" nede imens du trykker
"Backspace".

Kan downloades her (og er netop blevet freeware i version 1.2)
http://www.opus.plugin.ch/shareware/

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Martin Bech