"mac-suite", telefonmanager til mac/nokia
Fra : Leif Neland

Dato : 10-02-07 22:36

fut: dk.edb.mac

Kort og godt:
Findes der et phone-manager program til mac / nokia tlf, til at redigere
kontakter m.m.?

Leif

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-02-07 00:12

On 2007-02-10 22:36:08 +0100, "Leif Neland" <leif@neland.dk> said:

> fut: dk.edb.mac
>
> Kort og godt:
> Findes der et phone-manager program til mac / nokia tlf, til at redigere
> kontakter m.m.?

Uden at have prøvet det, så kan Mange Nokia telefoner synkronisere med
en Mac via BlueTooth. De kan synkronisere med den indbyggede kalender
iCal og adressebogen Adressebog. Der skulle i hvert fald ikke være
noget i vejen for at bruge Adressebog til det, du efterlyser. Det gør
jeg med min Sony Ericsson telefon. Jeg mener også, der er
tredjepartsprogrammer, så man kan synkronisere med andre kalendere og
adressekartoteker.
   Hvis du vil have mere styr på telefonen, kan du udvide med andre
programmer. Der er f.eks. BluePhone Elite, som jeg har hørt, mange
bruger. Det duer bare ikke til alle telefoner:

<http://mirasoftware.com/BPE/>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-02-07 00:27

Hej Leif

Tag et kig på nogle af disse.
Nokia Collector 1.0
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/20157
Onsync 1.15
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18093
iSync Phone Plugins 3.3.5
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/29029
Phone Directer 1.2.1
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23570
MegaCellX 2.6.3
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/24889

mvh. Erik Richard

Leif Neland wrote:
> Kort og godt:
> Findes der et phone-manager program til mac / nokia tlf, til at redigere
> kontakter m.m.?

<erikrichard_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter Express - The Future In Multilingual Textprocessing