Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Mangler lyd på DXR3
Fra : Carsten Matzon

Dato : 30-06-01 13:31

har netop fået subject men kan sku ikke få lyd på svinet...
kortet er sat i og jeg har sat det lille stik på lydkortet til dxr.jeg bruger
ikke pass through kablet.jeg kan fint se filmen men mangler lyd.

kommer lyden ud gennem lydkortet eller skal jeg tage den fra dxr??

Carsten

Fra : Carsten Matzon

Dato : 30-06-01 13:41

On Sat, 30 Jun 2001 14:30:31 +0200, Carsten Matzon wrote
(in message <01HW.B763930700127F4B11927430@news.tele.dk>):

> har netop fået subject men kan sku ikke få lyd på svinet...

Så lykkedes det.Jeg prøvede med Panasonic Mpeg1 encoder istedet for TMPGenc
som jeg brugte før og så var der lyd.Hmmmm

Carsten