robust, lille og tol baglomme?
Fra : peter hansen

Dato : 08-02-07 13:16

Jeg cykler meget. Søger efter en mobil som kan ligge i baglommen på
cykeltrøjen. Min nuværende er for stor og skærmen er for udsat for pres
og skub når den ligger i lommen. Ikke en betingelse, men villa da være
fint med mp3 og/eller radio. Hvad kan i anbefale ??Hilsen Peter

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 08-02-07 18:43

Hvad er din nuværende ?

Fra : peter hansen

Dato : 08-02-07 19:29

Anders (6400) skrev:
> Hvad er din nuværende ?

> "peter hansen" <peterhansen202d@gmail.com> skrev i en meddelelse

det er se 910i, en smartphone, og den egner sig ikke til det brug.
Peter

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 08-02-07 20:09

Vi kan hurtigt blive enige om, at det duer den ikke til....
Nu bliver det nok temmeligt svæt at finde en mobil der kan holde til din
behandling, nok snarer umuligt.

Måske kunne en mindre sadeltaske hjælpe på dit 'problem'.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 08-02-07 21:33

Nokia 5140 http://www.nokia.dk/phones/5140i/ har dog ikke radio !
--
ad

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 08-02-07 21:36

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nokia 5140 http://www.nokia.dk/phones/5140i/ har dog ikke radio !

Ups den har radio og hedder 5140i
--
ad

Fra : Henning Wangerin

Dato : 09-02-07 07:17

On Thu, 08 Feb 2007 13:16:25 +0100, peter hansen wrote:

> [...]
> skub når den ligger i lommen. Ikke en betingelse, men villa da være fint
> med mp3 og/eller radio. Hvad kan i anbefale ??Hilsen Peter

Jeg kunne forestille mig Samsung x830 kunne holde til det, men den er ret
utratitionel i udformningne.

Det er mere en mp3-afspeiller med telefon end omvendt

--
MVH
Henning Wangerin / oz1lln