Ny mobil - kampagne hvor?
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 07-02-07 09:55

Hej -

Min hustru skal have sin første mobiltelefon. Abonnementet skal helst være
tdc.

Er der nogle interessante kampagner for øjeblikket?

- Jensby

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 07-02-07 10:19

Du kunne jo starte med at se hvad TDC kører med af kampagne mobiler for
tiden.

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-02-07 10:36

> [...]
> tdc.
>
> Er der nogle interessante kampagner for øjeblikket?

Hvorfor lige TDC ? De plejer at være temmelig dyre.

Hvorfor ikke Telmore eller Debitel (jeg går ud fra at du vil købe en
tilskudsmobil ellers er resten af mit indlæg irrelevant) ?

Telmore bruger TDC´s netværk og det gør Debitel delvist også, man kan bede
Debitel om at det er det og ikke Sonofons netværk man bliver koblet op til.
Hvis man ikke ønsker minutafregnet samtale skal man dog ikke vælge Debitel.

Jeg har selv købt mobilos hos Debitel og fået en god behandling. Du kan se
hvad du kan få her:

http://www.debitelshop.dk/

Og hos Telmore:

https://shopmore.telmore.dk/

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 07-02-07 10:36

"Kim Larsen" skrev i en meddelelse

> Hvorfor lige TDC ? De plejer at være temmelig dyre.

Min arbejdsgiver har en attraktiv aftale med tdc mobil - og ægtefællers
mobiler er omfattet af den.

Men nu vil jeg da kigge på de foreslåede. Det er jo ikke religion.

- Jensby

Fra : Rasmus

Dato : 07-02-07 12:24

Kim Larsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har selv købt mobilos hos Debitel og fået en god behandling. Du kan se

Havde du problemer med at afmelde deres "fordelspakke", som man
automatisk bliver tilmeldt når man køber en telefon ?

/Rasmus

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-02-07 13:18

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Havde du problemer med at afmelde deres "fordelspakke", som man automatisk
> bliver tilmeldt når man køber en telefon ?

Nej det havde jeg ikke men jeg måtte til gengæld rykke for at få mit nummer
porteret, da bindingen til mit abonnement hos Debitel udløb. Selve
nummerporteringen foregik derefter teknisk smertefrit. At telefonselskaberne
sylter nummerporteringer er jo desværre snart mere regelen end undtagelsen
og her er Debitel vist hverken bedre eller dårligere end gennemsnittet af
telefonselskaber så vidt jeg kan vurdere.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Nicolai L

Dato : 07-02-07 18:48

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> det gør Debitel delvist også, man kan bede Debitel om at det er det og
> ikke Sonofons netværk man bliver koblet op til.

Hvis man vil undgå en masse bøvl på den konto, i forbindelse med at man
ønsker TDC net, skal man holde sig fra Debitel. Telia har købt Debitel og
kontrakten med Sonofon og TDC bliver jo nok opsagt og kunderne tvunget til
Telia's L***.

Nicolai

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 07-02-07 20:59

"Nicolai L" <news2004@mailme> skrev i en meddelelse

> [...]
> kontrakten med Sonofon og TDC bliver jo nok opsagt og kunderne tvunget til

Telia bruger en del af Sonofons master, de har også solgt alle deres Orange
master fra til Sonofon.

Fra : Snakee

Dato : 10-02-07 06:19

Wed, 07 Feb 2007 09:55:21 +0100. skrev Jan Bang Jensby:

> Min hustru skal have sin første mobiltelefon. Abonnementet skal helst være
> tdc.

Telmore bruger TDCs net så hvis det er for dækningen og den gode
kvalitet ville jeg vælge Telmore. Kig lidt på Shopmore som er Telmores
netbutik og hvis hun er lidt prisbevidst hvad angår samtaler. Det er
sommetider de har noget de kalder tiolskudsmobiler som reelt er en telefon
hvor du køber telefonen noget billigere end den rent faktisk er for så
til gengæld at binde dig til at bruge Telmore i 6 måneder. Det er
stort set det samme TDC selv gør men bare væsentlig billigere.

> Er der nogle interessante kampagner for øjeblikket?

Det ved jeg ikke men hos Telmore er der kanon god service altid og ingen
bøvl. Jeg har kun gode erfaringer med Telmore som set fra mit synspunkt
er den eneste leverandør ud over TDC der kan levere varen og kvaliteten
jeg forlanger til en ordentlig pris.

men kig engang hos dem og se om ikke der skulle være noget spændende.

Snakee