MacSpil.dk - make or break?
Fra : Peter Perlsø

Dato : 30-06-01 12:44

Hej alle,

som i ved har jeg startet Mac-spilleforetagendet macspil.dk. Det er bare
gået ret sløvt, og ikek mange har udvist interesse for at deltage.

Regningen, for de næste 6 måneders hosting af MacSpil.dk skal for mit
vedkommende betales seneste 2/7.

Så spørger jeg alle her:

Skal jeg spendere de 450 kr på MacSpil, og håber folk fatter interesse
de næste 6 måneder? Eller er det ikke ævred værd? Kom med din mening -

Svar Udbedes hurtigst muligt.

--
- Peter
http://haxor.dk - Mac news portal

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-06-01 19:32

Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> [...]
>
> Skal jeg spendere de 450 kr på MacSpil, og håber folk fatter interesse
> de næste 6 måneder? Eller er det ikke ævred værd? Kom med din mening -

Hej Peter

Jeg synes du er meget utålmodig med dit projekt. Det er sommer og vejret
har været godt i en periode, hvilket også ses i antallet af indlæg her i
gruppen. Til september er der et kæmpe arrangement på Fyn, hvor netop
macspil.dk kunne præsenteres og profileres.

Drik en kold øl og nyd varmen mens den er her og så lad os spille spil
til efteråret, hvor kulden presser sig på og det er hyggeligere at sidde
inde end ude.

Jeg har følgende spil:

Blackout

The X-Files

Age of Empires

Homocide SFPD

kan de spilles over internettet ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Peter Perlsø

Dato : 30-06-01 20:54

Jesper Haaber Gylling wrote:

>Jeg har følgende spil:
>
>Blackout
>
>The X-Files
>
>Age of Empires
>
>Homocide SFPD
>
>kan de spilles over internettet ?

Age of empires vil jeg tro er det eneste der kan gå over nettet.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 30-06-01 21:41

Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> Skal jeg spendere de 450 kr på MacSpil, og håber folk fatter interesse
> de næste 6 måneder? Eller er det ikke ævred værd? Kom med din mening -

Det var ellers billigt for 6 måneder. Men bortset fra det, burde
http://macspil.dk/om.html ikke være forsiden?

Hvis jeg ikke kendte lidt til macspil.dk ville jeg ikke vide hvad det
gik ud på. Hvad er det for et billede der er på forsiden, hvem, hvorfor
og sådn'

Hvorfor reklamere for dårlig læselighed på forsiden, fix it!
(se macminute.com for et eksempel på god læselighed)

Nå ja det er jo egentlig ikke det vigtige - hvorfor er der ikke noget af
jer hardcore gamere der støtter macgame.dk lidt? Kom nu!

Mojn, Thomas

--
How long until Apple abandons the clunky "keyboard/Mouse combo" for the
iTelepathic Cranium Input device? A: 2013 (Unfortunately the earth will