Støjsvagt 7600GT
Fra : Limpy

Dato : 08-02-07 10:53

Hej i gruppen.

Jeg skal have opgraderet grafikkortet på en middelmådig maskine (Barton
2500+ @ 3200+).
Den kører pt. med et gammelt Radeon 9500 pro kort og jeg tænker at et 7600
GT AGP kan gøre det.
Men hvilket af AGP kortene på markedet er mest støjsvagt?

Mvh.
LS

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 08-02-07 20:05

"Limpy" <limpysanta@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> GT AGP kan gøre det.
> Men hvilket af AGP kortene på markedet er mest støjsvagt?

Hvis lydløst er stille nok så er der lidt muligheder her under

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341423

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2066826

Jeg ville selv gå langt uden om 7600GS, da forskellen i ydelsen er langt
større end forskellen i pris.

Jeg har selv et lydløst 7600GT PCI-E fra Gigabyte og det er bare super.

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-02-07 08:53

"Ole Frederiksen" <baltzer@(SLET_DETTE)mail-online.dk> wrote in message

> [...]
>
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2066826
>
> Jeg ville selv gå langt uden om 7600GS, da forskellen i ydelsen er langt

Men der er jo ingen GT imellem dem du linker til. Tror det bliver svært at
finde en AGP med passiv køling.

Men køb et af de andre, og skift køleren ud med en Zalman f.eks, hvis det
støjer for meget.

Bjarne K.

Fra : Limpy

Dato : 09-02-07 14:55

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde en AGP med passiv køling.
>
> Men køb et af de andre, og skift køleren ud med en Zalman f.eks, hvis det

Takker for svarene. Ikke meget at vælge imellem, så det bliver dette
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=76GEF8HDFA
Skulle det larme for meget, vender jeg tilbage...

Thx )

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 10-02-07 01:23

> [...]
>
> Men der er jo ingen GT imellem dem du linker til. Tror det bliver svært at

Ups....jeg havde læst den dyre model som GT. Min fejl.

M.v.h. Ole Frederiksen