Partitionering af Maxtor HD med PowerQuest~
Fra : Erik Greve

Dato : 08-02-07 17:59

Hej i gruppen

Jeg har forsøgt at opdele min HD (Maxtor ) på 120 MB i to partitions.
Hele forløbet gennem PartitionMagic går fint og slutter med at
bede om genstart af maskinen.
Efter genstart dukker denne melding op:
Windows har afsluttet installationen af nye enheder. Softwaren, der under
støtter enheden,
kræver, at du genstarter computeren. Du skal genstarte compureren før de nye
indstillinger
kan træde i kraft. Vil du genstarte nu ?

Selv om jeg nu genstarter en gang til, kommer den samme melding hver gang og
de ændringer,
der var planlagt, er ikke udført.

Kan nogen hjælpe med en løsning ?

Erik Greve
www.erikgreve.dk

Fra : Kim

Dato : 09-02-07 09:29

On Thu, 8 Feb 2007 17:58:35 +0100, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> wrote:

>Jeg har forsøgt at opdele min HD (Maxtor ) på 120 MB i to partitions.
>Kan nogen hjælpe med en løsning ?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette
--
Kim