Utility til Sony Ericsson 750i !
Fra : Henrik

Dato : 04-02-07 14:57

Hejsa.

For få dage siden fik jeg fingerne i en Sony Ericsson K750i
Må da indrømme den kan lidt af hvert , men kom så til at tænke
på det program min gamle Nokia 6100 er i besiddelse af -
( Converter ) der bla. omregner valuta , div. mål & vægt , og
gik derfor på jagt efter et lignende programmer til Sony E.
modellen - ak ja , det er ikke just nemt !!

Clip , musik , spil og billeder er der nok af rundt omkring.
Spørgsmålet er så hvor programmerne ligger og gemmer sig !
Fandt et sted med lidt div. men de programmer var mest
forbeholdt chat + lidt kalender sjov jeg allerede har i telefonen.

Jeg kan desværre ikke programmer i Java , så jeg kikker
mig lidt omkring i stedet for - dog med et ringe resultat !

Mvh. Henrik........

Fra : PSD

Dato : 04-02-07 16:37

Hej.....

Her:
http://www.getjar.com/software/Sony-Ericsson/K750

Der er en masse programmer, og bl.a. omregnere af diverse typer.....

--
Peter

Fra : Henrik

Dato : 04-02-07 20:55

On 4 Feb., 16:37, "PSD" <p...@tele.two.adsl.dk> wrote:
> [...]
>
> Her:http://www.getjar.com/software/Sony-Ericsson/K750
>
> Der er en masse programmer, og bl.a. omregnere af diverse typer.....

Hej Peter.

Tak fordi du kikkede omkring med et link !
Desværre så kender jeg godt stedet , og der er faktisk
meget at hente her !!
Har også hentet lidt hjem , men desværre så har man
ikke kunne benytte det i ubegrænset tid !!
En "prøve" der vare ved i f.eks 15 dage +

Gætter dog på meget af det er gratis.
Jeg burde måske bare kikke mig lidt bedre for før jeg
downloader.

Mvh. Henrik...

Fra : Peter SD.

Dato : 05-02-07 11:38

Hej.

Hvad med denne:
http://www.getjar.com/products/6024/MeasurementUnitsConvertor

Så vidt jeg kan se er der ingen betalingsfrist el.lign på denne.....
Bare download .jar filen, og læg den i din telefon under anden, og aktiver
den derfra, så installere din telefon den selv som den skal........

Hvis ikke det virker, så må jeg lige prøve at kikke, for jeg mener at jeg
har en liggende et sted som fungere.......

Pt. har jeg en der hedder Convertor App i min telefon, og den har ingen
begrensninger el.lgn......
- dog er der et problem med menu-iconerne, men det kan måske være rettet i
en nyere version......

--
Peter