Reservedel kan ikke købes?
Fra : Johansen

Dato : 01-02-07 22:57

Hejsa

Kan det virkeligt passe at man ikke kan købe en reservedel til en Samsung
Z-150 ?

Jeg mangler frontglasset (displayglasset)

Jeg har henvendt mig til både TDC og Telecare...
Ingen af dem ønsker at sælge reservedele - kun at reparere telefonen (på
timeløn, hvilket ikke kan betale sig)

(er det kun mig der finder det underligt, at de ikke vil sælge en løs
reservedel, eller er det praksis?)

Der er ikke garanti på telefonen længere, da jeg ved et uheld smadrede
frontglasset.

Jens

Fra : Max

Dato : 01-02-07 23:06

Hej Jens

> (er det kun mig der finder det underligt, at de ikke vil sælge en løs
> reservedel, eller er det praksis?)

Hvis man ikke kan tjene penge på at sælge det, ja så er det
vel meget almindeligt.

--
Mvh Max

Fra : Per Bau

Dato : 01-02-07 23:16

"Johansen" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk> skrev i en
meddelelse news:45c261f7$0$138$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Kan det virkeligt passe at man ikke kan købe en reservedel til en Samsung
> Z-150 ?
>
> Jeg mangler frontglasset (displayglasset)

Prøv her.
http://cgi.ebay.co.uk/original-Samsung-SGH-Z150-Cover-Schale-Gehaeuse-Housing_W0QQitemZ200066625175QQihZ010QQcategoryZ111233QQrdZ1QQcmdZViewItem
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Johansen

Dato : 02-02-07 00:11

"Per Bau" <perbau@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> "Johansen" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk> skrev i
> [...]

Hej Per

Tak for linket, desværre er min hvid, men jeg må nok bare holde øje med
E-bay
Jens

Fra : Michael Hansen

Dato : 03-02-07 12:27

Prøv at kigge her de har nogle enkelte stumper:
http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp

Michael