Office pakke til Nokia 9300i
Fra : Devast8or

Dato : 30-01-07 12:01

Hej med jer,

Jeg står og skal bruge en office pakke til Nokia 9300i. Den skal som minimum
kunne arbejde med .doc, .xls og .pdf filer. Evt. .ppt.

Jeg har kun kunne finde Quickoffice.com som ikke understøtter S80 telefoner
og Dataviz.com som på S80 telefoner kun kan arbejde med .doc og .xls.

Det er et ufravigeligt krav at installations filen er i formatet .sis

Kender I et godt alternativ?

TIA

Devast8or

Fra : Devast8or

Dato : 30-01-07 15:06

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> og Dataviz.com som på S80 telefoner kun kan arbejde med .doc og .xls.
>
> Det er et ufravigeligt krav at installations filen er i formatet .sis

Det bliver så ikke nødvendigt alligevel, så bare glem det :)

Devast8or

Fra : N_B_DK

Dato : 30-01-07 17:04

In news:45bf2463$0$183$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Devast8or <invalid@invalid.invalid> typed:
> Hej med jer,
>
> Jeg står og skal bruge en office pakke til Nokia 9300i. Den skal som
> minimum kunne arbejde med .doc, .xls og .pdf filer. Evt. .ppt.

det er da allerede indbygget ? (det var det også i 92xx serien, og er i 9500
så det ville undre mig at det ikekv ar i 9300), pdf reader er dog ikke, men
der har adobe installations fil på deres side.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Devast8or

Dato : 31-01-07 17:50

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
men
> der har adobe installations fil på deres side.

Jep, derfor det ikke blev nødvendigt. Jeg har ikke selv siddet med
telefonen, men blev bedt om at finde noget. Lige efter jeg havde postet fik
jeg så at vide at det ikke var nødvendigt fordi han nu godt kunne åbne alt
hvad han ville. Det må have været en fejl40 :)

Devast8or