mobil i udlandet
Fra : SB

Dato : 29-01-07 19:27

Hej

Har lige fundet ud af at telmore har skruet priserne op for udlandet, og da
jeg opholder mig en del der, overvejer jeg at skifte selskab.
Nogen der kan anbefales, og som også har en fornuftig dækning/priser her i
landet?

Søren

Fra : Erling S.

Dato : 29-01-07 19:37

SB skrev:
> [...]
> jeg opholder mig en del der, overvejer jeg at skifte selskab.
> Nogen der kan anbefales, og som også har en fornuftig dækning/priser her i

Hej.
Ja, jeg bruger Unotel ( wwww.unotel.dk ).
De kører på TDC's net og følger TDC's priser for opkald til/fra Udlandet.
Deres priser er pr. på 63 øre pr. minut (beregnet pr. sekund)
Opkaldsafgift 25 øre.
Sms 16 øre.
Oprettelse incl. taletid 99 kr.
Oprettelse af udlandstelefon er gratis.
De har p.t. en ordning med gavekort, således at man får 200 kr. oven
i de 99 kr., hvis man bliver anbefalet af en (ven), der har Unotel
i forvejen. Vennen får 100 kr. for sin ulejlighed.
/Erling

Fra : Erling S.

Dato : 29-01-07 19:45

Erling S. skrev:

> [...]
> i de 99 kr., hvis man bliver anbefalet af en (ven), der har Unotel
> i forvejen. Vennen får 100 kr. for sin ulejlighed.

Hej igen.
Har lige været inde for at checke priserne fra udlandet.
De er de samme, så det er TDC, der er "skurken" her.
Måske har Sonofon eller Tele2 billigere priser for samtaler
fra udlandet - jeg har ikke set det endnu.
/Erling

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 29-01-07 20:05

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

det er vel for at kunne sætte dem 20% ned igen !
http://www.comon.dk/
--
ad

Fra : Michael

Dato : 29-01-07 21:03

Awul Dasfilshabeda skrev:

>"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>>
>det er vel for at kunne sætte dem 20% ned igen !
>http://www.comon.dk/

Du glemte det direkte link :)
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29838

--
/signature offline

Fra : SB

Dato : 30-01-07 16:45

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

> Du glemte det direkte link :)
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29838
>

> --
> /signature offline

Se det var da ret smart det der, ligner lidt de priser man ser stige i
december for så at komme på januarudsalg måneden efter

Søren