Nokia N-Gage / kun bruges til spil ?
Fra : Peter Heide

Dato : 28-01-07 18:12

Jeg syntes det er nogle ret fine spil der er til den mobil. Kunne godt
tænke mig at anskaffe den KUN til spil, da jeg er godt tilfreds med
den mobil jeg har.

Er der en læser i gruppen der kan give et tip om hvor meget jeg skal
slippe for en brugt eller ny N-Gage og måske endda kan linke mig
til et sted hvor det kan gøres billigt ?

Er det ligemeget on den er locked eller unlocked når det kun er til spil ?

Yes. jeg er en novice hvad det hér angår.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-01-07 18:31

Her er nogle steder du kan starte din eftersøgning efter en N-Gage:

QXL.dk
DBA.dk
Papkassen.dk
Gulogratis.dk
Nyhedgrupperne - dk.marked.privat.telefon.mobil

Der findes 2 modeller, en alm. N-Gage og en N-Gage QD, ved ikke hvad
forskellen er (er ikke til Nokia).

Fra : Peter Heide

Dato : 28-01-07 19:37

"Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nyhedgrupperne - dk.marked.privat.telefon.mobil
>
> Der findes 2 modeller, en alm. N-Gage og en N-Gage QD, ved ikke hvad

Tak for tip. Der var ikke rigtig bingo nogen steder så jeg har lagt en
annonce i : dk.m.p.t.mobil

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-01-07 19:45

Har set det...

Der er 3 stk. til salg på QXL.dk

Fra : Jesper

Dato : 28-01-07 20:50

On Sun, 28 Jan 2007 18:31:27 +0100, Anders (6400) wrote:

> Der findes 2 modeller, en alm. N-Gage og en N-Gage QD, ved ikke hvad
> forskellen er (er ikke til Nokia).

Den originale N-Gage ser lidt mere "forcromet" ud og har indbygget FM
tuner. Til gengæld har den en stor ulempe i og med at memory-kortet
sidder under batteriet - dermed skal telefonen slukkes og batteriet ud
hver gang man skifter spil.

N-Gage QD mangler FM Radioen og ser efter manges mening lidt "billigere"
ud med en gummi-kant. I midlertid er den dog dermed noget mere solid og
så har den en meget væsentlig forbedring - memory-kortet kan skiftes
uden at slukke telefonen.

Jeg vil klart anbefale at man går efter QD'en - især når den er til at
spille på (selv om det faktisk også er en udmærket telefon).