Kan jeg sende sms'er hvor mit nr. er skjul~
Fra : Magnus

Dato : 22-01-07 21:55

Kan jeg sende sms'er hvor mit mobilnr er skjult så der ikke kan svares på
den?
Det er fordi jeg vil udsende en sms når der er nyheder på min hjemmeside til
dem som tilmelder sig sms listen.
Så sakser jeg alle tilmeldte mobil nr over i programmet MyPhoneExplorer og
sender det via min SE K800i.

Det var bare sådan at jeg gerne ville være fri for at få f.eks. 30 sms'er
tilbage som jeg så skal svare på.

Kan jeg undgå det?

/Magnus

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-01-07 22:36

Magnus skrev den 22-01-2007 21:54:
> [...]
> sender det via min SE K800i.
>
> Det var bare sådan at jeg gerne ville være fri for at få f.eks. 30 sms'er

Kan du ikke bare bruge den "email-adresse" som følger med ved de fleste
mobilabonnementer?

http://www.html.dk/faq/00003/
(altså hvis det virker endnu).

så får du evt. svar på mail, hvis mobiludbyderen understøtter det.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-07 22:45

on 22-01-2007, Carsten Riis supposed :
> http://www.html.dk/faq/00003/
> (altså hvis det virker endnu).

Hvis du læser hvad der står så virker det ikke ved TDC hvilket
udelukker en ret stor procentdel af de danske mobilabonnementer.

"It is our responsibilities, not ourselves, that we should take
seriously." - Peter Ustinov

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-01-07 21:57

Henrik Stidsen skrev den 22-01-2007 22:44:
> on 22-01-2007, Carsten Riis supposed :
>
> Hvis du læser hvad der står så virker det ikke ved TDC hvilket udelukker
> en ret stor procentdel af de danske mobilabonnementer.

Det læste jeg også. læste du også parentesen?

manden må da også selv afprøve, hvad der virker for ham.

har du da et bedre forslag? eller gider du kun hakke rundt på folk der
kommer med forslag?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-01-07 22:30

Carsten Riis explained :

> Det læste jeg også. læste du også parentesen?

Ja

> manden må da også selv afprøve, hvad der virker for ham.

Jow, men at give ham et forslag du ved kun virker til en lille del af
de danske mobilnumre er jo ærlig talt ikke særlig brugbart, slet ikke
set i forhold til hvad det skal bruges til.

> har du da et bedre forslag?

Hvis man vil betale for det kan man jo bruge et produkt som
http://www.wannafind.dk/products/smsgw.php

> eller gider du kun hakke rundt på folk der kommer
> med forslag?

Slap nu af ik? Det er da vist kun dig der er sur og hakker på folk her.

Sometimes I lie awake at night, and I ask, "Where have I gone wrong?"
Then a voice says to me, "This is going to take more than one night." -
Charles M. Schulz

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-01-07 23:04

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> skrev :