Nokia 6233 Font størrelse
Fra : Arne Rasmussen

Dato : 18-01-07 20:21

Hej Gruppe
Stor var min glæde idag da jeg skulle pakke min nye 6233 ud - den har fået
kanon anmeldelse - og stor var min skuffelse da jeg fandt ud af at displayet
kun kan læses af personer mellem 0 - 25, eller ihvertfald personer uden
synsbesvær - har +6 på venstre øje og +3,25 på højre - har haft/har en 6230
som kunne volde besvær når jeg er træt men ellers ikke. Har sat 6233 op til
stor skrift i SMS og Kontakter (så vidt jeg kan se de eneste steder man kan)
og det kan også lige gå - men samtlige oversigter er nærmest ulæselige for
mig. - nå spørgsmålet - kan der installeres større font i den? - er
fontstørrelsen tema afhængig? - er der andre steder man kan stille på
fontstørrelse - har ikke rigtigt kunne finde noget på hverken google eller
manual - hvis ikke der er nogen muligheder bliver jeg nok nødt til at sælge
den igen

Mvh
Arne Rasmussen

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 18-01-07 20:31

"Arne Rasmussen" <jumping58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/ skriv "skrift" i søg
Tryk på Menu.
a.. Find Beskeder, og tryk på Navigationstasten.
a.. Find Beskedindstillinger, og tryk på Navigationstasten.
a.. Find Generelle indstillinger, og tryk på Navigationstasten.
a.. Find Skriftstørrelse, og tryk på Navigationstasten.

a..

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```/___P```"'_"T%$3T)%.DE2,2XP`M[M`"'Y
6! $```(`+ `````!``$```("5 $`.P``
`
end

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 18-01-07 22:47

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> a.. Find Generelle indstillinger, og tryk på Navigationstasten.
> a.. Find Skriftstørrelse, og tryk på Navigationstasten.

Takker for svaret - men det var også de ændringer jeg selv havde fundet frem
til -spekulerede mere på om der var en mulighed for at lægge en større font
ind - eller der skulle være et sted tl "generel" større skrifttype

Mvh
Arne Rasmussen