Mobil-pit
Fra : jervil@gmail.com

Dato : 18-01-07 14:57

Hey
Er der nogen, der har erfaringer med firmaet bag Mobil-pit? Firmaet
hedder vist HMI Trading, men deres hjemmeside er forsvundet og de er
ikke til at få fat i? De blev lidt kendt i TV2 på et tidspunkt, hvor
de var med i noget iværksætteri. Jeg overvejer at købe deres pit,
men er nervøs for, at de ikke findes mere...?
/B

Fra : Pistolprinsen

Dato : 18-01-07 16:41

Well, jeg har ikke erfaringer med selve firmaet, da jeg købte pitten hos min
lokale mobil-pusher.

Men, jeg har nu købt 4 af dem, til hver eneste mobil i hustet, for der er
kun et ord, som kan beskrive den: Genial!

(Og, nej, jeg får - desværre - ikke provision

Pistolprinsen

Fra : Christian F

Dato : 18-01-07 21:10

Sonofon butikken har dem

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-01-07 00:39

<jervil@gmail.com> wrote in message
> [...]
>de var med i noget iværksætteri. Jeg overvejer at købe deres pit,
>men er nervøs for, at de ikke findes mere...?

Ja jeg ved det ikke hvorfor hjemmesiden ikke virker mere.. jeg købte 3 hos
dem før jul og det blev leveret hurtigt.