IR fra Nokia 5100
Fra : Leonard

Dato : 17-01-07 16:49

Min gamle Nokia 5100 er på retræte og skal leve resten af sin
funktionstid som reserve-tlf.
Da jeg ikke kan finde en funktion til at gemme tlf-numre på sim-kortet
har jeg fundet funktionen med at sende et visitkort via infrarød og
det gik fint (omend lidt langsomt) indtil jeg nåede til C. Nu melder
den bare fejl ved forsøget på at sende et visitkort. Jeg har forsøgt
med at slukke og tænde telefonen, men det hjalp ikke.

Nogen der har en løsning eller en anden og måske nemmere metode til at
få flyttet hele telefonbogen over i en Ericsson T68i ?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-01-07 17:02

Har den ikke en funktion der hedder kopier kontakter fra telefon til
simkort, det har de fleste telefoner.

Ellers så må du til at skrive tlf. numrene op på et stykke papir.

Fra : Leonard

Dato : 17-01-07 17:41

"Anders \(6400\)" <anders@6430.dk> wrote:

>Har den ikke en funktion der hedder kopier kontakter fra telefon til
>simkort, det har de fleste telefoner.

Jo, nu blev jeg sur nok og ledte langt nok ind i menuerne.
Så nu er numrene ved at blive kopieret ind fra simkortet i den nye
telefon.

Det undrer mig bare at det der IR-overførsel holdt op med at virke.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-01-07 17:24

> [...]
>
> Nogen der har en løsning eller en anden og måske nemmere metode til at
> få flyttet hele telefonbogen over i en Ericsson T68i ?

Har endnu ikke fået sat mig så meget ind i det, men måske du kan bruge denne
her :

https://zyb.com/default.asp

Venlig hilsen
Jesper c",)