Fletrate GPRS?
Fra : Pistolprinsen

Dato : 17-01-07 16:39

Findes det?

Altså, så man blot betaler et fast beløb, hver måned, og så kan man surfer
på nettet, på sin mobil, som man har lyst til - lidt lige som en ADSL linie
på fastnet.

TIA,

Pistolprinsen

Fra : Poul Johannsen

Dato : 17-01-07 16:50

Hej

> Altså, så man blot betaler et fast beløb, hver måned, og så kan man surfer
> på nettet, på sin mobil, som man har lyst til - lidt lige som en ADSL
> linie på fastnet.

Jeg har lige skrevet en email til Unotel om de vil tilbyder Flatrate GPRS.
Glæder mig til at hører hvad de siger til det.

Mvh Poul

Fra : Pistolprinsen

Dato : 17-01-07 17:12

> Jeg har lige skrevet en email til Unotel om de vil tilbyder Flatrate GPRS.
> Glæder mig til at hører hvad de siger til det.

Underforstået, at det findes altså ikke på det danske marked?

Jeg ville uden tøven skifte til et selskab, der tilbød dette (forudsat, at
prisen ikke var helt ublu).

Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-01-07 17:18

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i
> Hej

> Jeg har lige skrevet en email til Unotel om de vil tilbyder Flatrate
> GPRS. Glæder mig til at hører hvad de siger til det.

Sonofon tilbyder det for en maxpris på ca. 1500 kr. om måneden:

http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/maxpris_internet/

(det er i virkeligheden 50 kr. pr. kalenderdøgn)

Claus

Fra : Poul Johannsen

Dato : 18-01-07 17:11

Hej

Jeg fik en email fra unotel, hvor de skrev dette :

Indtil videre er det ikke noget, der har været tale om, men jeg vil meget
gerne give det videre i systemet til dem, der sidder og tager disse
beslutninger.

Mvh Poul