Reparationstider ?
Fra : P. E. Sørensen

Dato : 17-01-07 11:54

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfaringer med reparationstider
på mobiltelefoner.

Jeg indleverede sønnens SE W550i til reparation d. 23/11-06 i
Telebutikken.
Telefonen havde 2 fejl:
Kameraknappen virkede ikke og tlf. meldte fejl i konfiguration.

Telefonen kom tilbage d. 9/12, men der var fejlen med kameraknappen ikke
rettet, hvorfor den måtte sendes retur.

Den 15/1 går jeg op i telebutikken, for at høre status, og får at vide at
den er afsendt fra værksted.

Her d. 17/1 ved middagstid har jeg stadig ikke hørt fra TDC..

Er dette sædvanligt eller har jeg bare være uheldig ??

VH Poul Erik

Fra : google22@angler.dk

Dato : 18-01-07 08:45

de rigtig mange gange jeg har fået forskellige mobiler til rep . så
tager det 7-14 dage, enkelte gange helt op til 20 dage..

mit råd, GEM alt dokumentation - både fordi 3 gang (for samme fejl)
kan du kræve omlevering , men også fordi at du kan reklamere for den
rettet fejl 2 år efter.

mvh

flemming

Fra : Pe Cox

Dato : 18-01-07 09:32

google22@angler.dk wrote in news:1169106284.210551.108420
@l53g2000cwa.googlegroups.com:

Tak for Rådet, det lyder som en god ide.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-01-07 12:05

"P. E. Sørensen" <pesfjern@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på mobiltelefoner.
>
> Jeg indleverede sønnens SE W550i til reparation d. 23/11-06 i

Oftest går det kun langsommere af du sender den ind til rep ved den butik
hvor du har købt den.
F.eks Nokia kan du sende den direkte til nokia service provider som Natel.
Så springer du fjumretiden over i telebutikken.

Sidst jeg havde en nokia afsted til natel tog det knap en uge inklusiv de
dage den var i posten frem og tilbage.
Jeg ved dog ikke hvem der har service på SE - men det må google næsten kunne
afsløre hvis telefonen mod forventning skulle gå i stykker igen

/Dennis

Fra : P. E. Sørensen

Dato : 26-01-07 09:39

Så kom telefonen endelig tilbage. Den ankom d. 23/1.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 26-01-07 09:58

Virker den så ?