Hvordan overføres Email og MMS og SMS Til ~
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 17-01-07 00:10

Hejsa

Hvordan overfører man Email og MMS og SMS Til PC'eren fra de forskellige
Mobil Telefoner ????

Vil helst ha et program til Bluetooth , da jeg ikke er til alle de 117
ledninger...

MyPhoneExplorer virker ikke særlig godt til SE W810i og SE W850i via
Bluetooth....

Har nogen fået My Phone Explorer Version 1.5.8 Til at virker sammen med IE
7.0 den nye ???
For det har der også været bævl med.....(Ang. Programmer og IE 7.0)

Mvh. Lars

Fra : ai

Dato : 17-01-07 10:09

for eksempel kunne det være en A320s Bluetooth stereo
USB Adaptor af mærket Jabra.
en lille sag til ca kr. 200
der er sikkert flere løsninger (fabrikater)
/ai

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-01-07 10:45

Problemet kan skyldes at programmerne ikke er lavet til IE 7.

Prøv programmerne med IE 6 istedet for !

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-01-07 23:18

Lars S. Jensen skrev:

> Har nogen fået My Phone Explorer Version 1.5.8 Til at virker sammen
> med IE 7.0 den nye ???

Har lige hentet 1.5.8 og kører sammen med IE7.

Skal dog stadig først fjerne fonen nede ved uret med kommandoen "Fjern
usb-lagerenhed I ..." før jeg kan starte MPE (kører med kabel).
Hans

Fra : Gadunka

Dato : 20-01-07 19:08

Lars S. Jensen den 17-01-2007 00:10:

> MyPhoneExplorer virker ikke særlig godt til SE W810i og SE W850i via
> Bluetooth....

Det har kørt fremragende hos mig med en w810i (og k700i, k800i ja sågar
en t610)

Jeg benytter en stick fra X-Micro med 2 generations bluetooth.

mvh
Christian

Fra : skibber

Dato : 21-01-07 12:37

On 17-01-2007 00:10:22, "Lars S. Jensen" wrote:
> [...]
> 7.0 den nye ???
> For det har der også været bævl med.....(Ang. Programmer og IE 7.0)

Har du prøvet denne gratis udgave.

http://fma.sourceforge.net/index2.htm

/skibber