Bilregnskab til S60?
Fra : Pistolprinsen

Dato : 16-01-07 17:10

Hejsa,

Jeg er på udkig efter et bilregnskabsprogram til S60, hvis det findes?

I ved, sådan, men indtastning af brændstof og andre udgifter, og så beregner
den omkostninger pr. km., brændstoføkonomi, og sådan...

Nogen der kender til det? Med en link?

Det gør ikke noget, at det koster penge, bare det er godt

TIA,

Pistolprinsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-01-07 04:53

Pistolprinsen wrote:
> Hejsa,

> Jeg er på udkig efter et bilregnskabsprogram til S60, hvis det findes?

Prøv at bladre www.getjar.com igennem - der er i hvert fald et program, men
om det er til S60 ...??

--
Per, Esbjerg

Fra : Pistolprinsen

Dato : 23-01-07 06:25

Tak for hjælpen

Har i mellemtiden fundet en del forskellige selv, som jeg nu er ved at
teste, for at se, hvilken er den bedste ...

Fra : jacobask@gmail.com

Dato : 23-01-07 07:48

Pistolprinsen wrote:
> Tak for hjælpen
>
> Har i mellemtiden fundet en del forskellige selv, som jeg nu er ved at
> teste, for at se, hvilken er den bedste ...
> til S60 ...??

Og så vender du self. tilbage med lidt links om kommentarer når du
har testet!?

Mvh
Jacob Ask

Fra : Pistolprinsen

Dato : 23-01-07 16:57

Det er da ikke utænkeligt - men nu prøver jeg dem over nogle måneders tid,
og så kan jeg da godt smide en anmelde ud, hvis der er interesse for det

Men, som sagt: lad mig nu teste dem over tid..

Pistolprinsen

Fra : Per Bau

Dato : 23-01-07 21:59

"Pistolprinsen" <Sp@m.No> skrev i en meddelelse
> Det er da ikke utænkeligt - men nu prøver jeg dem over nogle måneders tid,
> og så kan jeg da godt smide en anmelde ud, hvis der er interesse for det

Ja tak.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com