Nokia 6230i og maksimale antal sms´er
Fra : RBJ

Dato : 16-01-07 15:40

Hej

Jeg har en N6230i som jeg generelt er meget tilfreds med, men det ærger mig
at man ikke kan have flere end ca 200 sms´er liggende (har ikke lige tal på
hvor mange der præcist er mulighed for at gemme). Kan man få den til at
gemme flere, evt. på hukommelseskortet? Har et 1gb kort i, så der burde ikke
være pladsmangel.

Software er 03.81

MVH

RBJ

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-01-07 16:00

Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men du kan jo starte ned at opdatere den til
v. 3.88 .- den skulle løse mange problemer.

Fra : RBJ

Dato : 16-01-07 17:14

Er det noget man selv kan gøre, eller skal man finde en professionel?

RBJ

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-01-07 20:14

Jeg ved ikke om man kan gøre det selv, har ikke Nokia mere (skal heller ikka
have flere) !

Gå til en unlocker, og få vedkommende til at gøre det for dig. Det kan nok
laves mens man venter.

Hvis du har garanti på din telefon, så vil jeg gætte på, at det gøres under
garantien.

Fra : Frank R.

Dato : 16-01-07 20:01

On Tue, 16 Jan 2007 16:00:01 +0100, "Anders \(6400\)" <anders@6430.dk>
wrote:

>Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men du kan jo starte ned at opdatere den til
>v. 3.88 .- den skulle løse mange problemer.

Ved du hvad forskellen er på 3.81 & 3.88 ?

Lige for at blive i subj kan jeg da nævne at min melder hukommelse
fyldt ved 240 SMS'er i indbakken (gemmer ikke sendte smser og
rapporter). Og det er med 3.81.

--
Hilsen
Frank

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-01-07 20:09

Som jeg skrev i det tidligere indlæg, så ved jeg ikke andet end, at den
skulle løse en masse problemer der er med telefonen.