Messenger k750i
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 08:15

Hej

Jeg har installeret messenger live/Zone4, men hver gang jeg forsøger at
logge på, meldes der Network disconnected, try again later.
Er der nogen der har en løsning på dette ?

SE K750I, TDC abb.

mvh.
Kenneth

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-01-07 08:29

Det kunne tyde på, at din telefon ikke er sat op til GPRS.

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 09:37

Jo, det er den, dvs jeg kan surfe på nettet og hente emails osv.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-01-07 09:34

"K Rasmussen" <krasmussensnabelastofanet.dk> wrote in news:45ab29dd$0$39913
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeg har installeret messenger live/Zone4, men hver gang jeg forsøger at
> logge på, meldes der Network disconnected, try again later.
> Er der nogen der har en løsning på dette ?

Har du fjernet fluebenet i "brug proxy"?

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 09:48

ja, jeg har forsøgt begge dele.....