ang: W810I (huuh)
Fra : Tester

Dato : 13-01-07 20:37

Hej gruppe har en w810i med telia abbo.
Siden fredag morgen i mit display til højre for modtage signalet er der
dukket et lille grønt træ op,hvad søren er det.?
ved ikke lige om det er den rette ng at spørge i.
ellers undskylder jeg mange gange.
pfht.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-01-07 20:57

Hvad siger manualen om ikonet ?

Fra : Tester

Dato : 13-01-07 21:35

har prøvet at kigge i den men syntes ikke at det ikon e rat finde i blandt
de der er vist.
træet er brunt med grøn krone(faktisk flot)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-01-07 21:44

Tester wrote:
> har prøvet at kigge i den men syntes ikke at det ikon e rat finde i blandt
> de der er vist.
> træet er brunt med grøn krone(faktisk flot)
> "Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse

Det er et profil ikon. Gå på menu -> Generelt -> Profiler. Der har du
fået sat den op 'Udendørs'.

Iøvrigt ret pænt ikon :)

Fra : Tester

Dato : 13-01-07 21:53

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er et profil ikon. Gå på menu -> Generelt -> Profiler. Der har du fået
> sat den op 'Udendørs'.
>
> Iøvrigt ret pænt ikon :)

dammm det var flovt.
Takker mange gange.
Fortsat god lørdag aften.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-01-07 21:55

Du kan prøve at kontakte SonyEricsson el. Telia...
Jeg har også en selv, men har ikke det ikon...

Det kunne vel ikke være noget med, at der måske var en opdatering
tilgængelig ?