SE W810i Dvale
Fra : Kragen

Dato : 12-01-07 23:05

Hej
Kan man virkelig ikke få en K810I til at vise klokken, når den er i "dvale"
?
Det kan man da ellers med så mange andre telefoner.!
Bo

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-01-07 00:37

> Kan man virkelig ikke få en K810I til at vise klokken, når den er i
> "dvale" ?
> Det kan man da ellers med så mange andre telefoner.!

Jeg ved ikke om man kan få den til at vise klokken permanent, men den viser
da klokken hvis man trykker på volumen-knappen..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-01-07 01:31

Martin Sørensen wrote:

> Jeg ved ikke om man kan få den til at vise klokken permanent, men den viser
> da klokken hvis man trykker på volumen-knappen..

Den kan ikke vises permanent som f.eks. på en k750i. Du har ret i at man
kan trykke på volumeknappen og så viser den klokken.

Fra : Kragen

Dato : 13-01-07 17:04

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan ikke vises permanent som f.eks. på en k750i. Du har ret i at man
> kan trykke på volumeknappen og så viser den klokken.

Ok det er sådan set smart nok.!!
Tak for hjælpen.!!
Bo