Nokia 7360 opsætningsproblem/internet
Fra : Kent Hansen

Dato : 10-01-07 20:15

Hej,

Har en Nokia 7360 med Debitel abonnement.

Har foretaget automatisk opsætning af Internet, MMS og WAP.

Når jeg prøver at tilslutte internetet kommer der en fejlmeddelelse:

"Pakkedataforbindelsen er ikke tilgængelig"

Hvad er det lige jeg gør galt her ????

Mvh

Kent

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-01-07 20:19

Er telefonen tilmeldt MMS og WAP ?

Den korekte opsætning kan du få hos Debitræls...

Fra : Kent Hansen

Dato : 10-01-07 20:26

Ja, telefonen er tilmeldt MMS og WAP.......