Nokia 5140i sikkerhedskode
Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-01-07 18:01

Hejsa NG

1) Jeg skal slette alt på min Nokia 5140i og tænkte at "gendan
fabriksindstilinger" men den beder om en sikkerheds kode.

Hvad er det for en kode ??
For det er ikke pin-koden.

2) Hvad sker der hvis jeg gendaner fabriksindstilinger, sletter den alt,
ringetoner, billeder osv, eller hvad ??

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Helge

Dato : 10-01-07 19:20

Hej, ved ikke nøjagtigt, hvad der sker, men mener at koden er 12345

mvh. Helge

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:45a51bae$0$1343$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-01-07 19:25

"Helge" <nyhedsGuL_BiLgrupper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, ved ikke nøjagtigt, hvad der sker, men mener at koden er 12345
>
> mvh. Helge

Tak for det hurtige svar, jeg trykker lige koden og melder tilbage hvad der
sker.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-01-07 20:42

Hejsa

Så vidt jeg kan se, så bliver meget slettet, dog ikke billeder og egne
ringetoner, ej heller noter i kalenderen, men der er en "slet alt" i
kalenderen. Ubesvaret opkald og hvad de ellers hedder, bliver heller ikk
slettet.

Venlig hilsen
Jesper c",)