Bluetooth paring med pc
Fra : Filip

Dato : 09-01-07 22:24

Hej

Jeg kan ikke få min telefon og pc til at blive paret. Jeg kan godt finde
telefonen i min BT liste på pcén, men når jeg skal pare dem skriver jeg
først en kode på pc, som jeg bekræfter på telefonen, men så skriver min pc
at autorisation failed. Hvad skal jeg gøre?

(Jeg kan ikke få min pc til at reagere hvis jeg prøver at pare fra telefonen
først. Jeg får simpelthen ikke noget popup vindue frem hvor jeg skal skrive
koden i)

PC Acer travelmate 800 WinXP SP2
telefon Sony Ericsson M600i

Filip

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-01-07 08:20

Geninstaller software !

Fra : Filip

Dato : 10-01-07 21:08

> Geninstaller software !

Selvfølgelig. Det ku jeg da have sagt mig selv. Tak - nu virker det.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-01-07 21:41

Havde selv lignene problem forleden dag.

Den skulle da lige installeres 2 gange før det virkede, men så virker det
bare perfekt.