hvilket selskab giver størst startrabat
Fra : KO

Dato : 09-01-07 19:09

Har set m1 giver 200 kr. i startrabat

Er der andre selvskaber man bør se på først?

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-01-07 19:23

> Har set m1 giver 200 kr. i startrabat
> Er der andre selvskaber man bør se på først?

Telmore giver også 200 kr.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-01-07 19:28

KO skrev den 09-01-2007 19:09:
> Har set m1 giver 200 kr. i startrabat
>
> Er der andre selvskaber man bør se på først?

Det kommer vel an på hvad du vil have? Vil du også have mobil?

Og hvad giver du for rabatten? fx skal du stadig af med 200 kroner for
at få 200 kroner oveni? eller får du 100 kroner bare for at oprette et
nummer og giver for denne oprettelse 1 krone.

Og hvordan bliver rabatten givet? I forbrug eller rede penge.

uhaa der er mange spørgsmål man lige skal tænke over før man kan svare dig.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Nicolai

Dato : 09-01-07 19:39

"KO" <kim.mail@SLETc.dk> skrev i en meddelelse
> Har set m1 giver 200 kr. i startrabat
>
> Er der andre selvskaber man bør se på først?

På stående fod kan jeg ikke lige huske om der er påkrævet køb af tlf, men
Tele2 giver 500 kr. eller 6 mdrs gratis sms.

Nicolai

Fra : KO

Dato : 09-01-07 21:57

> På stående fod kan jeg ikke lige huske om der er påkrævet køb af tlf, men
> Tele2 giver 500 kr. eller 6 mdrs gratis sms.

Har kikket på tele2. Men der er ingen "startrabat".

Fra : Nicolai

Dato : 09-01-07 22:52

> Har kikket på tele2. Men der er ingen "startrabat".

Nej, jeg kan godt se, nu jeg har tjekket, at det kun er ved køb af telefon.

Nicolai

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-01-07 21:03

"KO" <kim.mail@SLETc.dk> skrev i en meddelelse
> Har set m1 giver 200 kr. i startrabat
>
> Er der andre selvskaber man bør se på først?
Unotel har dët sådanne at de giver tale tid, læs herunder.

"Giv din VEN et gavekort på 200,00 kr. gratis taletid hos UnoTel, så
modtager du selv 100,00 kr. gratis taletid.

Når din VEN, der har fået gavekortet, tilmelder sig hos UnoTel, modtager du
100,00 kr. gratis taletid og din VEN får 200,00 kr.!"

Smart.

Hilsen Jesper c",)

Fra : KO

Dato : 09-01-07 21:59

> Har set m1 giver 200 kr. i startrabat
>
> Er der andre selvskaber man bør se på først?

Skal bare have et billigt mobilselskab til mobiltelefon nr.2. Den jeg altid
bruger, har jeg også med på arbejde. Og som murer, har jeg allerede prøvet
at miste én mobiltelefon. Derfor ønsker jeg en ekstra som reserve. Så kan
man jo lige så godt få alt det gratis med som muligt

Har i øvrigt nr. 2 mobil. Skal bare have et sim-kort