K750i
Fra : Ralph Qwinten

Dato : 09-01-07 17:11

Hej gruppe

Har lige hentet og installeret den sidste nye opdatering til min 750i. Det
er første gang jeg prøver at opdatere og det gik lige efter bogen, men hvad
er det nye i opdateringen? Min telefon er fuldstændig lige som før, jeg kan
overhovedet ikke se ell. høre ell. mærke nogen forskel.

Ralle

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 09-01-07 18:44

Der er sikkert rettet nogle software fejl, det er den typiske årsag til, at
der kommer opdateringer.

Fra : Morten Lassen

Dato : 10-01-07 14:23

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737

Fra : Ralph Qwinten

Dato : 10-01-07 17:00

Tak for svaret
Hvordan er det man på fonen kan se hvilken version man har installeret?

Ralle

Fra : Edmund

Dato : 10-01-07 17:09

> Tak for svaret
> Hvordan er det man på fonen kan se hvilken version man har
> installeret?

se indlæg 6-1

Min husker nu joystik op genvejen efter at være slukket

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-01-07 17:11

Pilene er hvilken vej joystikket skal rygges til !