Nokia 6280 fejl
Fra : Gunnar007

Dato : 08-01-07 19:44

Når jeg skriver sms, og deler ord som den ikke kender som dette eksempel
bagage rums bakke, og så går tilbage og sletter mellemrummene, så fryser
telefonen,
genstarter og er klar igen efter ca 30-40 sekunder.
Derefter er hele det skrevne væk, og man kan starte forfra!

Nogen som har oplevet den fejl med software v 05.92 07-09-06

Hilsen G

Fra : Paw

Dato : 09-01-07 13:58

Jeg har samme version og kan godt skrive dette uden at telefonen går
død.

/Paw

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-01-07 23:50

Gunnar007 wrote:
> [...]
> genstarter og er klar igen efter ca 30-40 sekunder.
> Derefter er hele det skrevne væk, og man kan starte forfra!

Har du prøvet pil til højre i stedet for mellemrumstasten?

Bortset fra det skal den selvfølgelig ikke gøre sådan...

--
Per, Esbjerg