Nokia E61 temaer
Fra : Claus Nielsen

Dato : 06-01-07 17:49

Hej NG,

Jeg har lige fået en E61 (den brede) - ja ja, det er ikke verdens nyeste
mere...

Jeg har surfet lidt rundt på nettet og fundet en masse temaer, men hver gang
jeg prøver at installere via Nokia Suiten skriver den bare at der er en
certifikat fejl og jeg skal kontakte udbyderen.

Kan man få telefonen til at fortsætte selvom at den ikke lige kan finde det
certifikat eller er der en anden måde at omgås dette?

Takker

Hilsen
Claus

Fra : Martin Arendten

Dato : 06-01-07 20:23

On 2007-01-06, Claus Nielsen <clausn_no_spam_@mail.dk> wrote:
> [...]
>
> Kan man få telefonen til at fortsætte selvom at den ikke lige kan finde det
> certifikat eller er der en anden måde at omgås dette?

Jeg mener det er under sikkerhed i opsætningen kan du slå fra
at den skal undersøge certifikatet.

/Martin
--
Martin Arendtsen
------------------

Fra : Claus Nielsen

Dato : 07-01-07 10:50

Hej Martin,

Kan du komme nærmere ind på hvor det er?

Takker

Hilsen
Claus

Fra : Claus Nielsen

Dato : 07-01-07 14:41

Hej Martin,

Jeg fandt det under "Værktøjer" -> "Programstyring" -> Indstillinger for
denne -> Softwareinstallation

Hilsen
Claus

Fra : Martin Arendten

Dato : 07-01-07 15:42

On 2007-01-07, Claus Nielsen <clausn_no_spam_@mail.dk> wrote:
> Hej Martin,
>
> Jeg fandt det under "Værktøjer" -> "Programstyring" -> Indstillinger for
> denne -> Softwareinstallation
>
> Hilsen
> Claus

ARh ja det er rigtigt.