Hvordan frigiver jeg arbejdshukommelse i m~
Fra : Tonni Madsen

Dato : 06-01-07 00:57

Problemet er at det ikke virker somom den frigiver hukommelsen igen... hvis
jeg har haft et stort billede åbent og prøver at zoome, virker det fint, men
hvis jeg så senere prøver på det samme, siger den at den ikke har hukommelse
nok ledig, også selvom der ikke er noget startet op under Taskmanageren
(holde menu inde lidt)
Men hvis jeg slukker og tænder fonen, så kan den igen, altså må der ophobe
sig noget i hukommelsen, som den ikke selv smider igen.
Ligeledes kan jeg se at første gang man går ind på et elelr andet menupunkt
efter en reboot, så tager det langtid, men ikke anden gang, også selvom der
går flere dage imellem, det er også meget smart, men sgu ikke hvis det er på
bekostning af hukommelse til andre funktionen...
Nogen der har forslag til programmer, eller metoder der kan hjælpe...

Jeg syntes også den er tåbelig langsom om at lukke ned, og især starte op
igen... (ca 9sec om at lukke ned, og 32 sec inden jeg kommer til pinkode
under opstart...)
Er det normalt...

På forhånd tak Tonni Madsen

Fra : Jesper

Dato : 06-01-07 11:24

On Sat, 06 Jan 2007 00:57:05 +0100, Tonni Madsen wrote:

> Problemet er at det ikke virker som om den frigiver hukommelsen igen...

Hvilken firmware version kører du med? (tast *#0000*)

Fra : Jesper

Dato : 06-01-07 12:20

On Sat, 06 Jan 2007 11:23:51 +0100, Jesper wrote:

> Hvilken firmware version kører du med? (tast *#0000*)

Mente selvfølgelig *#0000#...

Fra : Tonni Madsen

Dato : 06-01-07 17:34

> Mente selvfølgelig *#0000#...

V2,0628,0,0,1
10-07-2006
rm-133
nokia n73 (61,02)

For at taget det hele med... Ifølge update programmet er der ikke nogen
nyere... men ved ikke om det har noget med at det er 3 software at gøre...

Tonni Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-01-07 20:34

Tonni Madsen skrev:

> Ifølge update programmet er der ikke nogen nyere... men ved ikke
> om det har noget med at det er 3 software at gøre...

Det må det være, for nyeste version hedder:

V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (03)

Det er den jeg har fået installeret med Nokia Software Updateren
på en N73 uden 3-software.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Tonni Madsen

Dato : 06-01-07 21:15

> [...]
> RM-133
> Nokia N73 (03)
>
> Det er den jeg har fået installeret med Nokia Software Updateren

Okay... min mener somsagt ikke at der er nogen nyere... men jeg har kikket
lidt omkring, er du sikker på at din ikke er en n73 ME?
Der står nemmelig nogen steder noget om en version 3,et eller andet...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Tonni Madsen

Dato : 06-01-07 21:21

> Okay... min mener somsagt ikke at der er nogen nyere... men jeg har kikket
> lidt omkring, er du sikker på at din ikke er en n73 ME?
> Der står nemmelig nogen steder noget om en version 3,et eller andet...

Humm... du får ret... det ser ud til at den til n73 ME er version
3,0638,0,0,30 istedet...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-01-07 12:13

Tonni Madsen skrev:

> er du sikker på at din ikke er en n73 ME?

Ja, det er jeg sikker på at den ikke er.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Tonni Madsen

Dato : 07-01-07 19:30

> Ja, det er jeg sikker på at den ikke er.

Ja, jeg havde godt opdaget min fejl... så det er nok pga det 3 fis den ikke
vil...

Tonni Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-01-07 17:48

Thomas G. Madsen skrev:

> Det må det være, for nyeste version hedder:
>
> V 3.0638.0.0.1

Har lige opdateret min til V 3.0649.0.0.1 i dag. Endnu en 65 MB
stor opdatering, men jeg er ikke klar over, hvad den retter/ændrer.
Det ville være rart at vide.

--
Hilsen
Madsen