Nokia 6233
Fra : Autocadster

Dato : 03-01-07 14:37

Nogen der ved hvordan man sætter en Nokia 6233 op til at, vælge
taleopkald i stedet for videoopkald, når man bruger hurtigopkald ?

Autocadster / 2620

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 03-01-07 14:45

Hvad siger manualen ?

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 03-01-07 15:30

den er kun læsbar

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Autocadster

Dato : 03-01-07 20:15

Johnny B [2000] udtrykte præcist:
> den er kun læsbar

Øhh...

Autocadster / 2620

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 03-01-07 22:42

> Johnny B [2000] udtrykte præcist:
>
> Øhh...
>
> --
> Med venlig hilsen
> Autocadster / 2620

manualen er kun læsbar .. så den siger ikke noget

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?~?
fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 03-01-07 15:32

jeg har samme problem og kan ikke finde ud af hvorfor ... har prøvet at slå
3G ( UTMS net tror jeg det hed ) fra og noget andet ... så kommer den med en
besked om at mineller den jeg prøver at ringe til ikke kan modtage
videoopkald eller noget med netværket ... det er lige til at få lange løg
over

men vi venter på svar

Fra : Søren Bo Christianse~

Dato : 03-01-07 19:07

Det er umuligt.
Jeg har samme problem, og en hel masse andre, (det vigtigste, svagt
bluetooth signal).
Har fået opgraderet til nyeste software, det hjalp ikke.
Teledk, som har solgt telefonen, henviser til Nokia, som siger de ikke kan
gøre mere.
Jeg har nu tilbageleveret den til butikken, hvor den er købt, med besked om
at jeg ikke vil have den retur, sålænge den ikke virker.
Jeg må nok se i øjnene, at det er 2500kr, der er spildt.
Så mit råd til andre:
KØB IKKE NOKIA 6233.
Hilsen
Søren