Årets nytårsstatstik for SMSer
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-01-07 17:11

Igen i år blev alle rekorder overgået iflg. politiken.dk:

Alene via TDC Mobils net blev der sendt 16 millioner nytårs-sms-hilsner
i tidsrummet fra 31. december klokken 10 til 1. januar klokken 10. Det
er en stigning på 31 procent i forhold til året før, hvor der blev
sendt 12,2 millioner sms'er, oplyser TDC.

I årets første time var der særlig meget tryk på. Fra klokken 00 til 01
blev der sendt 1,7 millioner sms'er, hvilket er 46 procent mere end
forrige år
-----
http://politiken.dk/indland/article219853.ece

Envidere bød nytårsdøgnet (31/12 kl 10 -> 1/1 kl 10) på 95.234 mms'er.
Fra midnat til kl 01 blev der ringet 2,3 mio minutter fra TDC's
netværk.

Money can't buy happiness, but neither can poverty.
- Leo Rosten

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 01-01-07 18:01

On Mon, 01 Jan 2007 17:10:41 +0100, Henrik Stidsen
<henrikstidsen@gmail.com> wrote:

>Igen i år blev alle rekorder overgået iflg. politiken.dk:

Ja det siger jo lidt om befolkningen her i landet - hvem gider sidde
og læse en "godt nyrtår-sms" som bare er sendt til hele telefonbogen -
PLAT og latterligt. Utroligt folk goder bruge tis på at sende dem !

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-01-07 18:08

mogens.amd64@gmail.com skrev:

> Utroligt folk goder bruge tis på at sende dem !

Som di dog kan suge det.

--
Bertel

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 01-01-07 18:33

On Mon, 1 Jan 2007 18:07:45 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Som di dog kan suge det.

Hæ - min stavekontol har stadig tømmermænd - det var en laaang nat

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-01-07 18:03

Henrik Stidsen skrev:

> Igen i år blev alle rekorder overgået iflg. politiken.dk:

Ja, det er vel indtil nu det år hvor der er blevet sendt
allerfærrest sms'er hvis vi ser bort fra den tid hvor teknikken
ikke fandtes.

--
Bertel

Fra : Snuden

Dato : 01-01-07 22:25

> Ja, det er vel indtil nu det år hvor der er blevet sendt
> allerfærrest sms'er hvis vi ser bort fra den tid hvor teknikken
> ikke fandtes.

Den fik jeg ikke. Nogen der kan forklare mig det?

Snuden

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-01-07 22:39

Snuden explained :

> Den fik jeg ikke. Nogen der kan forklare mig det?

Bertel forsøger blot at være sjov. Han hentyder til at jeg har skrevet
"i år blev alle rekorder slået" på et tidspunkt hvor året kun lidt mere
end 17 timer gammelt.

Hvad Bertel har glemt er et rekorddøgnet faktisk indeholdt 10 timer af
2007 hvilket betyder at det rent faktisk var i 2007 at rekorden for
nytårsdøgnet blev slået eftersom det først var der det døgn der måles
på blev afsluttet.

The illegal we do immediately. The unconstitutional takes a little
longer. - Henry Kissinger

Fra : Michael

Dato : 01-01-07 22:46

Snuden skrev:

>"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

>Den fik jeg ikke. Nogen der kan forklare mig det?

Hvis jeg nu siger 1. januar 2007 (i år)

--
/signature offline