MyPhoneExplorer og IE7? (eller hvad?)
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-12-06 16:36

Efter at ha installeret IE7 kan jeg ikke længere åbne MyPhoneExplorer mens
min SE W800i er tilsluttet - i hvert fald lukker MPE ned med det samme igen.

Fjerner jeg mobilen fra kablet og tilslutter den efter MPE er åbnet er alt
OK - osse hvis jeg nøjes med at fjerne fonen via "Sikker fjernelse af
hardware" og lader den blive siddende i kablet.

Har prøvet at afinstallere MPE og installere nyeste version.

Andre derude der har samme problem?
Hans

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-12-06 16:39

Havde et lignene problem, så jeg valgte at afinstalere IE7 og gå tilbage til
IE6 som alting virker perfekt med.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-12-06 16:46

Anders (6400) skrev:

> Havde et lignene problem, så jeg valgte at afinstalere IE7 og gå
> tilbage til IE6 som alting virker perfekt med.

Okay okay - afinstallerede du via "Tilføj eller fjern programmer"?
Hans

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-12-06 16:47

Ja

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-12-06 16:50

Anders (6400) skrev:

> Ja

Okay - tak!
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-12-06 02:08

Anders (6400) skrev:

> Havde et lignene problem, så jeg valgte at afinstalere IE7 og gå
> tilbage til IE6 som alting virker perfekt med.

Hjalp nu ikke hér.
Hans