Nokia 6233 og Bluetooth
Fra : Peter Jensen

Dato : 25-12-06 15:24

Hvad er default koden til Bluetooth til en Nokia 6233? Det er ikke omtalt i
manualen.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 25-12-06 16:29

mener det er enheden du kobler til din N6233 der har en kode ...

så når de skal "parres" har din BT enhed en kode ... som regel er den 1234
eller 0000

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-12-06 16:45

"Johnny B [2000]" <FJERN_KAGEN_I_ DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:458fee37$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Hvis jeg vil koble en enhed til min telefon bliver jeg promptet for en kode
og det opfatter jeg som om det er "gæsten" der har koden. Jeg har siddet med
en Nokia 6310 i på bordet med BT aktiveret og min 6233 i hånden og har ikke
kunnet oprette forbindelse mellem dem, men nu prøver jeg igen med 0000.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Daniel

Dato : 25-12-06 18:28

I meddelse: news:458ff204$0$49999$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
griflede Peter Jensen:
> [...]
> har siddet med en Nokia 6310 i på bordet med BT aktiveret og min 6233
> i hånden og har ikke kunnet oprette forbindelse mellem dem, men nu

Altså hvis du vil parre to mobiler, så beder den ene først om en kode, der
taster du en vilkårlig. Så spørger den anden om en kode, så skal du bare
taste den samme der også, så kører det... Grunden er bare så man ikke bare
kan kople sig op på alle mobiler der ligger med bt tændt...

Hygge..
Daniel

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-12-06 23:27

"Daniel" <not4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taste den samme der også, så kører det... Grunden er bare så man ikke bare
> kan kople sig op på alle mobiler der ligger med bt tændt...

Tak for info. Jeg fortsætter mine forsøg og synes at det er underligt at det
ikke er omtalt mere udførligt i manualen.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen