Sony Ericsson Z520i, skærm defekt!
Fra : jan t

Dato : 23-12-06 17:14

Jeg har en ~15 mdr. gammel Z520i.
Skærmen fremstår pludselig kun med baggrundslys.
Alle menuer er væk, og telefonen kan kun betjenes i blinde.

Jeg har haft batteri og SIM kort ude, uden resultat.

Er der nogen i gruppen, der har haft tilsvarende problemer?
Skal den til rep?
Hvad koster det?

På forhånd tak for hjælpen.

m.v.h

Jant

Fra : Simone

Dato : 25-12-06 01:50

"jan t" <jant@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har haft batteri og SIM kort ude, uden resultat.
>
> Er der nogen i gruppen, der har haft tilsvarende problemer?

Jep, min datter har sådan en mobil.
Den er otte måneder gammel og har været til reparation to gange med nøjagtig
samme problem.
Begge gange blev displayet udskiftet. Hvad det koster ved jeg ikke.
Garantien dækkede.

/Simone