et godt selskab?
Fra : taina

Dato : 22-12-06 19:17

Jeg kan snart skifte telefonselskab, så jeg slipper for debitræls, og det
glæder jeg mig til. Men hvor skal jeg skifte hen? Det skal være uden
abonnement, jeg medbringer selv telefon, og det skal virke. Selvføgelig
allerbedst, hvis der er et "ny kunde"-tilbud oveni

mvh. tina

Fra : BorreBoy

Dato : 22-12-06 19:43

www.unotel.dk

Fra : SB

Dato : 29-12-06 09:00

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> www.unotel.dk

Hvilket net benytter de?

Søren

Fra : Frank R.

Dato : 29-12-06 09:18

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in

> Hvilket net benytter de?

De bruger TDC's net.

Hilsen
Frank

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-12-06 19:44

"taina" <tinachristoffersen(fjern)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
kik her http://www.unotel.dk/gavekort/gavekort.asp
--
ad

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 23-12-06 09:48

www.telmore.dk

biliige og overskuelige priser
du kan hvert 6 mdr. købe en fed billig mobil
pt har de tilbud med at du får 200,- hvis du flytter over til dem ( mener
jeg )

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : taina

Dato : 24-12-06 18:53

> [...]
> abonnement, jeg medbringer selv telefon, og det skal virke. Selvføgelig
> allerbedst, hvis der er et "ny kunde"-tilbud oveni

Tak for buddene

mvh. tina

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-12-06 09:42

Hvordan ligger dit månedlige forbrug, da det er afgørende for hvilken
udbyder du skal vælge ?

Fra : taina

Dato : 29-12-06 23:58

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan ligger dit månedlige forbrug, da det er afgørende for hvilken
> udbyder du skal vælge ?

Jeg ringer knap 300 minutter i måneden

mvh. tina

Fra : Carsten Riis