Kamera til SonyEricsson K700i
Fra : Kim Madsen

Dato : 20-12-06 22:22

Jeg har splittet en SonyEricsson K700i telefon ad, den eneste fejl på den er
printbanerne til tastaturprintet, så der er flere dele der kan bruges som
reservedele. Men jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med kameraet, så hvis
der er nogen der kan komme med nogen tips til hvor jeg kan finde en
servicemanual over telefonen, eller nogen der kan fortælle mig hvilke
ledninger der er til hvad, for det må da være muligt at give kameraet strøm
og få et billede ud af det. På forhånd tak.
Venlig hilsen Kim

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-12-06 22:29

Kan det betale sig når den kune kan tage billeder med den ringe kvalitet ?.

Selve servicemanualen, kan du vel hente på SE's hjemmeside

Fra : Kim Madsen

Dato : 21-12-06 01:10

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det betale sig når den kune kan tage billeder med den ringe kvalitet
> ?.
>
> Selve servicemanualen, kan du vel hente på SE's hjemmeside

Jeg har ikke kunne opstøve en servicemanual selvom jeg har søgt alle de
steder jeg har kune komme i tanke om.

Det er ikke fordi det skal kunne betale sig, jeg kunne tænke mig at få
kameraet til at virke, men fordi jeg syntes det kunne være sjovt, og hvem
ved måske kunne jeg finde på noget at bruge det til.
Hilsen Kim