Søger noget Stewart stardust il mobilen
Fra : Claus

Dato : 20-12-06 19:09

nogen der kan hjælpe med ringe/sms toner i mp3 format ??

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-12-06 19:46

Du kunne jo starte med at rippe CD'en, hvis du har den...

Fra : Peter SD.

Dato : 20-12-06 21:45

Hej.

I gruppen dk.binaer under overskriften: "RE: Søger noget Stewart stardust il
mobilen!" er der en at starte med......
- evt som SMS-tone....

God Jul...

--
Peter

Fra : Claus

Dato : 21-12-06 20:30

jeg kunne vel ikke få dig til at smide en mail, kan ikke bruge dk.binaer ???

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-12-06 20:50

Har et par albums liggende i samlingen....
Det er vel bl.a. ''Jul På Vesterbro'' du tænker på ?