Telmore, nu også med minuttaksering.
Fra : Poul Pral

Dato : 19-12-06 07:23

Kunder hos Telmore kan nu vælge mellem:

Sekundtaksering - 70 øre / minut + 25 øre i opkald.
Minuttaksering - 45 øre / minut + 50 øre i opkald.

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf

Fra : Michael

Dato : 19-12-06 07:41

Poul Pral skrev:

>Kunder hos Telmore kan nu vælge mellem:
>
>Sekundtaksering - 70 øre / minut + 25 øre i opkald.
>Minuttaksering - 45 øre / minut + 50 øre i opkald.

Det var da på tide. De vil jo være som alle de andre (bare lidt
dyrere)
De er jo ikke ejet af TDC for ingenting

Nu mangler vi bare at Anders (6400) brokker sig over at det her emne
ikke har noget med teknik at gøre ;)

--
/signature offline

Fra : Henrik

Dato : 19-12-06 12:28

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dyrere)
> De er jo ikke ejet af TDC for ingenting
>

> Nu mangler vi bare at Anders (6400) brokker sig over at det her emne

Da bruger selskaberne da ellers alle mulige teknikker, for at få penge op af
vore lommer ..
Vi kunne måske også flytte til en gruppe med "kunst" - det er jo en stor
kunst at gennemskue den egentlige pris, og finde det gode tilbud
/Henrik

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-12-06 18:58

Michael wrote:

> [...]
> dyrere)
> De er jo ikke ejet af TDC for ingenting
>

> Nu mangler vi bare at Anders (6400) brokker sig over at det her emne

Ja, det var tider dengang det var privat ejet....

Nææ, flyt til unotel! Nemt og bekvemt!

MVH Mads

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-12-06 19:09

"Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev :

>Ja, det var tider dengang det var privat ejet....

Det er Telmore (og TDC) da også.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Michael

Dato : 19-12-06 22:18

Mads Stetter skrev:

>Ja, det var tider dengang det var privat ejet....

Det er nu et privat ejet selskab (begge 2)
Snart lang tid siden TDC (Teledanmark) var offentlig ejet.

>Nææ, flyt til unotel! Nemt og bekvemt!

Iflg. http://www.forbrug.dk/test/testbasen/mobitest/mobilselskaber/
ligger Unotel i den dårlige ende når det gælder serviceniveau. TDC og
Telmore ligger højere oppe i service.

--
/signature offline

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-12-06 08:23

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in

> Iflg. http://www.forbrug.dk/test/testbasen/mobitest/mobilselskaber/
> ligger Unotel i den dårlige ende når det gælder serviceniveau. TDC og
> Telmore ligger højere oppe i service.

Tingene hænger ofte sammen.

Iøvrigt skiftede jeg for godt 1 måned siden fra netop Telmore til Unotel.
Min eneste utilfredshed gik på Telmores priser.

Desværre viste Unotel sig (i mit tilfælde) at være et fejlskud. Et
fejlbehæftet SIM kort blev ikke byttet og efter få uger valgte jeg bare
at skifte selskab igen.

Telmore var under 1 uge om at flytte mit nummer til Unotel, mens Unotel
foreløbig har været 20 dage om det.

Nu har konen pludselig fået øjnene op for 3G (det er så hyggeligt at
kunne sige godnat til ungerne med videotelefoni), så vi er skiftet til 3
(mest fordelagtigt når vi skulle have nye 3G telefoner begge 2).
Foreløbig er jeg relativt tilfreds, men teknisk savner jeg Telmore. 3 har
udstyret os med midlertidige telefonnumre, så vi kan udnytte 3G
teknologien (og bruge penge, naturligvis).