Messenger
Fra : Carsten

Dato : 18-12-06 19:26

Hej Alle
Jeg har lige købt en Sony Ericsson K610i med 3G
Vil gerne på messenger.
Koster det noget andet end den trafik (kr. 10 /mb)
MSN skriver at det koster 1. kr. at modtage en besked (sms) !! ikke
forstået.

Hvilket program skal jeg vælge?

På forhånd tak.

/carsten

Fra : Morten Vadskær

Dato : 19-12-06 20:40

> [...]
> Koster det noget andet end den trafik (kr. 10 /mb)
> MSN skriver at det koster 1. kr. at modtage en besked (sms) !! ikke

Da du har købt en Sony Ericsson er du heldig at kunne få en ordentlig
messenger. Se her hvordan:
http://mxchange.smartlog.dk/80262_Messenger_pa_din_mobil.html

Med den eller med eMSN betaler du kun for datatrafik. Den 1 kr. MSN
skriver om er hvis du skal sende dine beskeder med sms. Det er ekstremt
upraktisk og langsommeligt, så jeg vil foreslå, at du bruger enten wlm
(som linket ovenfor beskriver) eller eMSN.

Morten

--
www.mXchange.dk - køb og sælg brugte mobiler

Fra : Jan-Erik

Dato : 22-12-06 19:37

> [...]
> upraktisk og langsommeligt, så jeg vil foreslå, at du bruger enten wlm
> (som linket ovenfor beskriver) eller eMSN.

Jeg har lige installeret programmet på min K610i, det er jo genialt :)
Men uheldigvis spørger programmet hele tiden om jeg vil opdatere, og svarer
jeg ja så sender den mig til en skærm fyldt med firkanter. Måske kan jeg
ikke læse skrifttypen?
Nogen der har samme problem?

/Jan-Erik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-12-06 01:33

"Carsten" <cha@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Koster det noget andet end den trafik (kr. 10 /mb)
> MSN skriver at det koster 1. kr. at modtage en besked (sms) !! ikke

Hvis du har Hi3g som udbyder, kendt som 3´. Så har de jo det tilbud med
gratis messenger og gratis traffik. Så vidt jeg husker kan man downloade
programmet inde fra programmer, hvor der ligger et lille program der gør at
den henter den nyeste version af messenger til telefonen. Hotmail funktionen
er også meget smart, hvor telefonen melder når der er mail, og så kan trykke
for at læse.