Hvilken Nokia bedst til sms?
Fra : Ped

Dato : 17-12-06 23:03

Hej gruppe,

Hvilken af de nyere Nokia'er regnes for at være bedst til sms m.h.t.
tastebetjening?

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Jesper

Dato : 18-12-06 13:54

On Sun, 17 Dec 2006 23:02:33 +0100, Ped wrote:

> Hej gruppe,
>
> Hvilken af de nyere Nokia'er regnes for at være bedst til sms m.h.t.
> tastebetjening?
>
> M.v.h.
>
> Jens L. Pedersen

Her kan der vist ikke være megen tvivl...

E70, E61, 9300i samt 9500

Et fuldt keyboard gør en verden til forskel. Af ovennævnte er 9300i nok
favoritten (9500 er bedst, men lidt stor at have i lommen).

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 20-12-06 22:51

jeg er meget meget glad for min N6233 ... og den kan have rigtig mange "på
lager"

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : John

Dato : 23-12-06 13:06

Ped skrev:
> Hej gruppe,
>
> Hvilken af de nyere Nokia'er regnes for at være bedst til sms m.h.t.
> tastebetjening?

Hvis det bare skal være med alm. mobiltastatur, så helt klart 6233 efter
min mening.

Ellers skal du kigge på modeller som fx 9300 og 9500, der har komplet
tastatur.

Mvh

John